Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK
Transport gratuit pentru comenzi >100 lei

5 modalitati de organizare a spatiului de lucru

05/28/2019
de catre ZENON GROUP STORE
5 modalitati de organizare a spatiului de lucru

Aranjarea biroului tau este primul pas pentru a obtine un grad superior de organizare si productivitate la locul de munca. Un birou practic, dar in acelasi timp creativ si personalizat te va face sa te simti mai relaxat si mai productiv in fiecare zi. Dar ce se intampla cu locurile cu un spatiu de depozitare mic? De la organizatoarele de birou, la ascunderea hard disk-urilor, urmatoarele sfaturi va vor ajuta sa obtineti un birou mai practic, indiferent de dimensiunea acestuia.

1. Prioritizeaza-ti necesitatile zilnice

Primul pas care trebuie facut pentru organizarea biroului este sortarea obiectelor de la cele mai folosite la cele mai putin esentiale. Pune deoparte sau ascunde dosarele pe care nu le folosesti zilnic, dar pastreaza la indemana obiectele de care ai nevoie, cum ar fi, pixurile, creioanele, jurnalul tau si orice alte documente importante. In acest fel nu vei fi nevoit sa scotocesti tot biroul pentru a gasi obiectul de care ai nevoie, in cele din urma reusind sa terminati sarcinile rapid si intr-un mod eficient. Daca observati ca exista un obiect pe care nu-l folositi pentru mai mult timp, arunca-l. Daca nu gasiti folosul unui obiect, nu il lasati la vedere.

2. Folositi un organizator

Organizatoarele de birou se gasesc in diferite forme si dimensiuni si pot tine orice sortiment de obiecte de birou, de la agrafe la telefoane mobile. Unele organizatoare de birou dispun de mai multe sectiuni si sertare pentru a putea tine cat mai multe obiecte de papetarie; in acest mod utilizati un spatiu mai mic pentru cea mai buna solutie de stocare. Daca nu dispuneti de spatiul necesar pentru un organizator mai complex, utilizati organizatoare mai mici, cum ar fi organizatoarele pentru pixuri si tavite pentru a putea grupa obiectele de acelasi fel pentru a facilita accesarea acestora.

3. Ascunde obiectele in spatele monitorului sau sub birou

Daca ai un calculator, ascunde obiectele de mari dimensiuni, cum ar fi hard disk-urile sau prelungitoarele in spatele monitorului. Strangeti impreuna firele monitorului sau telefonului sau bagate printr-o gaura speciala pentru acestea din spatele biroului pentru a evita incalcirea acestora. Acest lucru va face ca biroul sa para mai putin aglomerat, un lucru necesar pentru organizarea acestuia. Folosirea spatiului de dedesubtul biroului pentru cutii de depozitare sau echipamente tehnice este un alt mod ideal de organizare a spatiului tau de lucru.

4. Croieste-ti drumul pana la organizarea dorita

Daca biroul tau este foarte mic, gandeste pe plan vertical. Foloseste sertarele biroului care au mai multe sectiuni si pune obiectele unele peste altele pentru ati face spatiu. O alta modalitate de a-ti revitaliza spatiul mic este sa folosesti tavite pentru arhivarea hartiilor, acestea folosind o bucata mica din spatiul mic de care dispui. Alternativ, daca poti monta rafturi, folositi spatiul de arhivare a acestora pe cat posibil. Monteaza un panou de pluta pentru fixarea documentelor si hartiilor importante sau pune astfel de documente intr-o stiva pentru a va oferi sentimentul de camera spatioasa.

5. Fa curatenie in birou inainte sa pleci

Aranjarea lucrurilor de pe biroul tau la sfarsitul fiecarei zi de munca este un mod excelent de a pastra chiar si cele mai mici birouri organizate. Arunca la cosul de gunoi toate gunoaiele din ziua respectiva, pune pixurile si agrafele in organizator si reorganizeaza documentele importante ca sa termini ziua de munca cum se cuvine si sa incepi noua ziua de munca intr-un mediu bine organizat. In acest mod iti poti organiza obiectele, in functie de importanta sarcinilor pe care trebuie sa le indeplinesti in ziua respectiva.

De ce ar trebui sa ne pese de spatiul nostru de lucru?

Crezi sau nu, organizarea spatiului tau de lucru nu este doar o modalitate de a-i face pe plac sefului tau. Cu mai putina aglomeratie pe biroul tau, vei putea sa te concentrezi mai bine pe ce apare pe monitorul tau si nu pe ce este in jurul acestuia. Te vei simti mai calm, fara lucruri care iti pot distrage atentia si de asemenea, vei avea mai mult spatiu ca sa incepi noi proiecte sau sa privesti la sarcinile din ziua anterioara cu mintea impacata. Prea multe notite, fisiere si documente ar putea sa te faca sa simti ca nu ai realizat nimic in ziua respectiva si chiar sa te faca sa te simti stresat, asa ca cel mai bun lucru pe care il poti face cu acestea este ori sa le sortezi pe cele deja indeplinite ori sa le arunci ca sa te poti concentra pe sarcinile pe care trebuie sa le indeplinesti in ziua respectiva, in loc sa te gandesti la sarcinile din trecut. Daca esti genul de persoana caruia nu ii pasa de aspectul biroului, foloseste un organizator specific stilului tau, care sa te ajute sa indeplinesti toate sarcinile, dar care nu iti aglomereaza spatiul de lucru foarte mult.

Implica-ti toti colegii

Daca consideri ca organizarea biroului tau mic si dezordonat iti poate creste productivitatea, de ce sa nu-ti informezi si colegii despre acest lucru? Odata ce numarul de birouri care ti-au urmat sfatul va creste, va creste si reputatia ta in firma si de asemenea si productivitatea ta.

Citeste si ...Tabla magnetica ieftina sau tabla magnetica scumpa

Sursa foto:pixabay.com

Comentarii

Nici o postare găsită

Scrie un comentariu