Returnarea produselor

1. Conditii de retur

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.

Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original;

Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.

Produsele care nu se afla in ambalajul original, sau fara accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.

Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.

Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.

Se accepta maxim returul a 3 (trei) produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.

Prezentul regulament se regaseste afisat in magazin si publicat pe site-ul gardenfarm.ro

ORGANIZATORUL isi rezerva dreptul de a aduce modificari / completari prezentului Regulament fara a avea obligatia de a notifica / informa in prealabil tertele persoane. Modificarile / completarile isi vor produce efectul de la data publicarii / afisarii lor.

Produselor care se deterioreaza in timpul transportului se pot face retur doar daca clientul a deschis coletul si l-a verificat in termen de 7 zile calendaristice de la livrarea comenzii. In caz contrar, produsele care au fost deteriorate, nu se mai returneaza. Aceasta termen este impus de firma de transport care ne ofera asigurare la toate produsele, cu conditia ca produsele sa fie verificate in maxim 7 zile calendaristice.

Asa cum se facea mentiunea la cap. III- Obiectul Regulamentului, acesta stabileste conditiile in care produsele achizitioanate online, pot fi returnate.

Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti persoane fizice, din magazine sau online, si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a. au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 30 zile

b. au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 90 zile - doar pentru produsele care sunt sigilate si nu au fost folosite.

Exceptie fac produsele din categoria Sisteme de afisare - Table magnetice.

c. se incadreaza in conditiile mentionate in continuare:

d. nu fac parte din lista de produse si servicii nereturnabile

2. Produsele se pot returna in urmatoarele conditii :

- Au ambalajul original complet si nedeteriorat ;

- Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete si sigilate;

-Transportul returului este suportat de client.

- In cazul in care clientul se hotareste sa faca retur un produs cand acesta se afla la firma de curierat, clientul va suporta toate costurile de transport, inclusiv ambalarea produsului (doar in cazul tablelor magnetice). Costul inseamna tariful pe care firma ZENON il plateste catre firma de curierat si nu tariful de transport care apare pe factura clientul.

- Produsele care se trimit prin curier se verifica la livrare, curierul fiind prezent...In cazul in care un produs este deteriorat se face retur in momentul respectiv la curier. In caz contrar, produsul deteriorat nu se mai poate returna.

Returul in 30 de zile nu aduce limitare drepturilor consumatorilor care achizitioneaza produse online, in conformitate cu legislatia in vigoare.

In cazul depasirii termenului, cererea se considera anulata.

3. Timpul

Rezolutia la cererea de retur va fi trimisa clientului, printr-un mijloc de comunicare agreat (telefonic, email, fax, etc), in maxim 14 zile calendaristice de la preluarea produsului de catre magazin sau curier. Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 15 de zile lucratoare de la data aprobarii returului;

4. Returnarea Contravalorii

In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din reteaua de magazine / online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur, returnarea se va face pe loc in magazin sau in maxim 2 zile lucratoare pentru produsele achizitionate online. Achitarea diferentei de valoare se va face direct in magazine sau online.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 15 de zile lucratoare de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia.

5. Durata Campaniei

Campania “Retur in 30 zile” , se desfasoara incepand cu data de 1 septembrie 2012 ( numita si data publicarii ) si pana la data la care Organizatorul decide intreruperea Campaniei si anuntarea corespunzatoare a acestui fapt.

6. Intreruperea Campaniei

Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe “Campania Retur in 30 zile”,oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine etc.).

7. Litigii

Orice disputa cu privire la interpretarea, executarea si efectele prezentului Regulament vor fi solutionate pe cale amiabila.